Klantenservice

WNDL Wandel | RunX Groningen 

 

Garantie

Is je product kapot door een product- of fabricagefout? Wij controleren graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Om een garantieaanvraag te kunnen doen, heb je een aankoopbewijs nodig.

Wanneer je product stuk is gegaan door verkeerd gebruik, normale slijtage, of ongeautoriseerde reparaties, dan is de garantie hierdoor vervallen.

Garantietermijn

Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.

Bij sommige artikelen geldt naast de wettelijke garantie de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die gegeven wordt door de leverancier. De leverancier bepaald de voorwaarden aan deze garantie. De garantietermijn verschilt dus per product of leverancier.

Sommige producten kunnen wij niet zelf beoordelen. Deze moeten we opsturen naar de betreffende leveranciers. De experts van het betreffende merk zullen het defect moeten beoordelen.

Membership

Graag willen wij trouwe klanten extra belonen voor hun bezoek en hun aankopen bij de handelsmerken in de winkel WNDL | RunX Groningen. Het verder uitbreiden van onze service, kennis en diensten wordt mede mogelijk gemaakt door WNDL | RunX Groningen membership.

Je wordt member wanneer je een aankoop doet, en als wij je gegevens hebben (minimaal naam en emailadres). Een member ontvangt 5% spaarkorting* op zijn aankopen.

* Voorwaarden spaarkortingen:

  1. Opgebouwd spaartegoed wordt nooit uitgekeerd in contanten.
  2. Spaartegoed kan niet ingezet worden bij het plaatsen van online aankopen (nog niet, hier wordt aan gewerkt). Dit is alleen mogelijk bij aankopen in de winkel.
  3. Er wordt niet gespaard over elektronica, aanbiedingen en opruimingen (aanprijzingen in het algemeen).
  4. De opgebouwde spaartegoed kan worden verzilverd bij een volgende aankoop (niet op de zelfde dag).

Kortingen

  1. Actieproducten of producten uit de opruiming nemen wij niet retour.
  2. Er gelden nooit meerdere kortingsregelingen tegelijk. Wanneer er meerdere kortingsregelingen mogelijk zijn, hanteren wij de voor de klant meest gunstige regeling.

Klachten

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over een product of over onze service. Dit vernemen wij graag en wij lossen dit graag voor je op. Je kan je klacht doorgeven aan de klantenservice, door het versturen van een email te sturen naar info@runxgroningen.nl of info@wndl.nl. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van ons.

© 2024 Sportshealth BV