Klantenservice
WNDL Wandel | RunX Groningen (Sports Health B.V.)
Aankopen in winkel
Klantenservice – Aankopen in winkelOnline aankopen
Klantenservice – Online aankopenGarantie
Is je product kapot door een product- of fabricagefout? Wij controleren graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Om een garantieaanvraag te kunnen doen, heb je een aankoopbewijs nodig.
Wanneer je product stuk is gegaan door verkeerd gebruik, normale slijtage, of ongeautoriseerde reparaties, dan is de garantie hierdoor vervallen.
Garantietermijn
Voor al onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.
Bij sommige artikelen geldt naast de wettelijke garantie de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die gegeven wordt door de leverancier. De leverancier bepaald de voorwaarden aan deze garantie. De garantietermijn verschilt dus per product of leverancier.
Sommige producten kunnen wij niet zelf beoordelen. Deze moeten we opsturen naar de betreffende leveranciers. De experts van het betreffende merk zullen het defect moeten beoordelen.
Membership
Graag willen wij trouwe klanten extra belonen voor hun bezoek en hun aankopen bij de handelsmerken in de winkel WNDL | RunX Groningen. Het verder uitbreiden van onze service, kennis en diensten wordt mede mogelijk gemakt door WNDL | RunX Groningen membership.
De klant kan member worden wanneer een aankoop gedaan wordt van € 250,- of hoger. Een member ontvangt 10% spaarkorting* op zijn aankopen.
* Voorwaarden spaarkortingen:
- Opgebouwd spaartegoed wordt nooit uitgekeerd in contanten.
- Spaartegoed wordt ook opgebouwd door online aankopen. Spaartegoed kan niet ingezet worden bij het plaatsen van online aankopen. Dit is alleen mogelijk bij aankopen in de winkel,
Kortingen
- Actieproducten of producten uit de opruiming nemen wij niet retour.
- Er gelden nooit meerdere kortingsregelingen tegelijk. Wanneer er meerdere kortingsregelingen mogelijk zijn, hanteren wij de voor de klant meest gunstige regeling.
Klachten
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over een product of over onze service. Dit vernemen wij graag en wij lossen dit graag voor je op. Je kan je klacht doorgeven aan de klantenservice, door het versturen van een email te sturen naar info@runxgroningen.nl of info@wndl.nl. Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie van ons.